08 juli 2021 
2 min. leestijd

3 manieren om waarde toe te voegen aan je aanbod

Wat is de reden dat mensen nog niet datgene aanschaffen wat ik aanbiedt?

Waarom lukt het mij niet om veel mensen aan te trekken wat ik het allerliefste doe? 

Ligt het aan mij? Ligt het aan mijn marketing? Of ligt het ergens anders aan?


Het kan zijn dat je je in deze vragen herkent. 

Weet dat je niet de enige bent die deze vragen heeft en dat het zeker anders kan. Ook voor jou!

Belangrijkste is om waarde toe te voegen aan je aanbod. 

Heb je dit namelijk niet, dan zal niemand instappen in datgene waar je de ander graag mee wilt helpen. 

Omdat dit veel voorkomende vragen zijn die veel ondernemers hebben heb ik een blog geschreven met 3 manieren om waarde toe te voegen aan je aanbod. 

Benieuwd geworden naar deze manieren?! Lees dan nu deze blog!

 

Tip 1 Kijk naar jezelf, waar ben je goed in?

Het belangrijkste is om dicht bij je eigen kern te blijven. Doe wat bij jou past en waar jij super goed in bent, kijk hierbij niet teveel naar anderen. Durf voor datgene te staan waar jij in gelooft en wat jij leuk vindt. Voor jou kan dit soms heel simpel aanvoelen maar voor een ander kan het een obstakel zijn. Dit maakt jou een expert op dat gebied voor die personen.

 

Tip 2 Voeg waarde toe aan je aanbod door te weten wat de klant wil

Wat wil de klant van jou weten? Wanneer je dit ontdekt dan kun je een super sterk aanbod neerzetten. Denk niet in: “Wat wil ik geven?” maar maak echt die shift om te denken in: “Wat wil de klant?”. Hoe fijn is het om iets te doen waar jij blij van wordt en waar je dan ook nog eens anderen mee kunt helpen. Hier kun je alleen een gelukkiger mens van worden.

 

Tip 3 Deel waar jij energie van krijgt

Waar wordt jij gelukkig van? Waar krijg jij energie van? Ga dit veel meer delen en creëer hier je aanbod op. Het is belangrijk dat jij energie uit je aanbod haalt en dat je het leuk vindt om te doen. Als het alleen energie kost dan is het heel lastig om vol te houden.

 

Dit zijn enkele tips om mee te nemen in je aanbod en hier iets heel tofs van te maken. Laat mij weten wat je hier uit hebt gehaald, ik ben heel benieuwd om te horen welke mooie stappen jij gaat maken!

Over de schrijver
Jij hebt als coach een verhaal te vertellen. Ik help je dit te vermarkten en te verkopen in strategische sprintsessies, waardoor je met zelfvertrouwen een succesvolle online business bouwt.
Reactie plaatsen
arrow_drop_up arrow_drop_down